pirmdiena, 2011. gada 12. septembris

homo erectus

Pavadīju vienkārši lielisku nedēļas nogali! Tāds mierīgs prieks no sestdienas līdz svētdienai! Mana saulainā draudzene made my day in sestdiena - sarunas un pastaigas, saldēts jogurts tajā jaunajā Jo-jo kafejnīcā ar milzum daudz šokolādes knipuķiem, kino un Andrejsalas māksla Baltās nakts ietvaros.
Uh, un uz kādu filmu mēs bijām - homo@lv - par praida rīkotājiem Latvijā, to jezgu, kas sacēlās visās malās, partijām, Dimiteriem, baznīcām, kakām, mācītājiem, kāzām u.tml. Jāsaka, ka es esmu diezgan liberāla - mani nesatrauc viendzimuma attiecības un to afišēšana. Ja man kaut kas nepatīk, tad tā ir vardarbība, korupcija, uzmācība, demagoģija, populisms, rupjība, šaurpierainība un tādā garā jebkuras orientācijas cilvēka izpildījumā. Nezinu, varbūt nemanu daudz kaislīgos apskāvienos slīgstošu zēnu savā apkārtnē, tāpēc tāda tolerance:)) Bet jāteic, ka filmā visi tie geju un lesbiešu nīdēji lielākoties tika attēloti kā mazizglītoti, puspaģiraini sprukstiņi, kuri uzskata, ka vienīgais īstais grēks un pasaules bojāejas cēlonis ir homīši. Droši vien arī kino mēdz būt tendenciozs:)
Savukārt svētdienu man "uztaisīja" brīnišķīgie laika apstākļi un manas ģimenes sievietes ar gardām ēdmaņām, gaaaaru pastaigu gar jūru un visaptverošu pozitīvu mieru. Āmen!

1 komentārs:

  1. Ka tik tur kaadam nav sleeptaa veelme sliigt cita kaada apskaavienos, bet kaut kaa nesanaak.

    AtbildētDzēst