sestdiena, 2010. gada 30. oktobris

Par to

Šajās divās dienās noskatījos pēdējā laika aktuālākās filmas - vakar Social network un šodien - Eat.Pray.Love. Abas balstās uz patiesiem notikumiem, abas ir par mūsdienu jaunāko vēsturi. Sākšu ar tikko redzēto - ar dabu galvenajā lomā.
Filma, kur acis ik pa laikam paliek miklas - sinhroni ar Džūliju. Principa es cenšos izvairīties no šādām filmām, jo tās manī mūždien uzurda kaut ko tādu, ko gribas kaut kur nolikt plauktiņā - visas tās attiecību un ko-man-dzīvē-darīt lietas. Sākas analīze, vai attiecībās ir viss, kā vajag, varbūt tomēr ir vērts meklēt tālāk, varbūt braukt uz Āfriku un darīt brīvprātīgo darbu, jaunus iespaidus un skatu dzīvē. Ne jau, ka justos briesmīgi nelaimīga, bet vienkārši - ir tik daudz variantu, ko vēl dzīvē varētu pasākt. Filma skaista, kā gan citādi, ja Itālija, Indija un Bali visā krāšņumā. Mazliet holivudiska, dažām pasāmākslotām epizodēm, ar dikti saldām beigām (man likās, viņa varētu atgriezties pie vīra:)), bet visādi citādi laba:)
Feisbuka filma bija no citas sērijas - tāds kā mūsdienu urbāni elektroniskās dzīves mīts. Kā agrāk bija leģendas par bruņiniekiem, kas cīnījās par varu valstī vai pirmā telefona izgudrotāju, tā mums ir arī stāsts par pasaulē jaunāko miljardieri un tīklu, ko mēs, lielākā daļa, lietojam šobrīd. Esmu pārsteigta, ka Hārvardā tiešām mācās tādi izcilnieki. Bet pats Marks liekas diezgan frīkains puisis, cik nu viņa tēls ir patiess. Kādam taču bija jāizdomā feisbuks!... man gan draugiem.lv joprojām ir pirmā prioritāte. Spēcīgs puisis, bet ģēniji ir biku ķerti.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru