pirmdiena, 2010. gada 19. jūlijs

muzik

Ah, nezinu, vai šitie daudzdiennieki, kas šoreiz bija knapi 2,5 dienu garumā ir vairs man domāti, jo svelme nolika mani uz lāpstiņām un nevienu Positivusa dienu saullēktu nesagaidīju:)
Kas man patika: Scissor sisters - jā, jā,jā!, galda futbols, mūsu 3 telšu kompānija aiz telšu pilsētiņas sētas, īpaši nemitīgi zūdošais Mārtiņš B., silts ūdens, smaidīgi sastaptie paziņas. Bet atmosfērs tur man allažiņ ir paticis, allažiņ!!!
Kas man likās jocīgi: Papardes zieda rīkotās orientēšanās sacensības, kuru ietvaros veicām tādas briljantas darbības kā prezervatīvu pūšana, sprādzināšana, apmaiņa, uzvilkšana (uz koka imitatora), un balvā dabūjām vienu prezervatīvu un kaudzīti uzlīmju.
Kas man likās jocīgi 2: Pa visām dienām kopā redzēju kaut kādas dažas grupas tikai, ieskaitot lielos grandus, astronautus un nožēlojamu daudzumu visu citu nosaukumu, ko taču vajadzēja vismaz ar vienu aci apskatīt, lai muzikāli izglītotos.
Kas mani piebeidza: gulēšana saunā, ko citos apstākļos dēvē arī par telti.
Kas man pietrūka: Ludo galda spēļu telts, jopcik popcik!!!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru