pirmdiena, 2012. gada 31. decembris

2012 summary

Uh, šis gads ir bijis pavisam traks. Pietiekami ārpus visa ierastā, tāpat kā 2013. sagaidīšana, jo vēl šobrīd esmu pie datora, lai arī visa diena un vakars pagāja lieliskā svētku gatavošanā, rosībā un 'interakcijā'. Nekas, jāmācās laikam kādreiz izdarīt kaut kas pilnīgi tā, kā pašai liekas neparasti.
Vajadzētu vēl kopsavilkt šo gadu, bet prāts nesas to izdarīt pavisam īsi. Un īsumā - tas ir bijis laiks, kad ir pārkāptas pāris robežas un kad ir mainījies viss - manas attiecības, mans darbs un (atkal jau) dzīvesvieta (bet tā ir tikai atgriešanās). Ir kaut kas ļoti būtiski mainījies manu vecāku dzīvē. Beidzot. Jā, laikam jau tā jāsaka par ļoti daudz ko - beidzot.
Paldies 2012, ka Tu parādīji man, ko es varu! Paldies, ka ļāvi man satikt dažus patiešām lieliskus cilvēkus! Paldies, ka ļāvi man tik daudz ko iemācīties un apgūt! Paldies, ka ļāvi man ceļot, būt dabā un uz velo! Paldies, ka ļāvi man saprast, cik mani tuvinieki var būt forši! Paldies, ka man ir feinie draugi! Paldies par tām lieliskajām izrādēm un koncertiem un pasākumiem, kur es varēju būt! Paldies, par iespējām, kas man tika dotas un par visu to lielisko, skaisto un piedzīvojumu pilno, kas man vēl priekšā! Priekā!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru