ceturtdiena, 2011. gada 30. jūnijs

tabletes

Nesen noskatījāmies Blaknes jeb Blakusparādības, bet tas pirmais nosaukums ir stilīgāks:)! Un man riktīgi patika! Stāsts ir par to, kā ne visai veiksmīgs vīrietis tiek pie tabletēm, kas ļauj viņa smadzenēm darboties ar 100% potenciālu jeb, tā teikt, kļūt par "better version of me" - realizē visu, kas tevī ir. Jāsaka, ka puisis ne visu izdarīja gudri un izrādījās, ka arī tabletēm ir blaknes un bez tabletēm kļūsti par nespējnieku.
Vārdu sakot, stāsts iz fantastikas, bet āķis ir iemests - ko Tu darītu, ja nebūtu slinks, kautrīgs, aizmāršīgs, neuzņēmīgs..utt. Jo - kā allaž jāsecina - mēs varam visu un visie tie "nevaru" ir mūsu galvā - ja runājam par ne-pārcilvēcīgām lietām.
Un vēl, protams, man radās eksistenciālas pārdomas par to, ko darītu es. Tā kā man šodien ir dzimšanas diena un es ieeju pēdējā savas trešās desmitgades nogrieznī, šī doma kļūst pagalam akūta. Un es zinu, ka galvenais ir būt apmierinātam un laimīgam, vienalga ko tur pase rāda, bet man arvien sāk šķist, ka ir kaut kas jāpaspēj, jo vidēji statistiski dzīvei atvēlētais laika garums rūk ar katru dienu (optimisms burtiski kūsā manī:).
Jāpaspēj būt laimīgai, neļaujot ietekmēties no katras detaļas, kas notiek apkārtējā vidē + vēl pāris lietas, kas noliktas manā mazajā vēlmju stūrīti.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru