sestdiena, 2010. gada 13. novembris

bb factory

Tajā pašā dienā, kad apskatīju Ziedoni, mani piemeklēja vēl viens pacilājošs notikums - biju devusies uz BB Factory veikaliņu Lāčplēša ielā -  jo tas beidzot atrodams arī Rīgā. Interneta vietni biju atradusi jau pirms kāda laika, kad sāku interesēties par dabisko kosmētiku un īpaši - eļļām. Atklāju, ka tas pieder manai bijušajai socioloģijas kursa biedrenei! Ilgu laiku tikai snaikstījos ap lapu, jo bija slinkums kaut ko pasūtīt no Jelgavas un maksāt par piegādi, bet te - veikaliņš ir atnācis pie manis.
Un tad nu es aizgāju un biju gatava izpirkt visu dabisko, kas vien tur atrodams:). Neesmu vēl tajā pakāpē, lai pati vārītu krēmus un ziepes, bet salikt kopā dažādas sastāvdaļas vai izmantot tās tīrā veidā - lieliski! Aprunājos ar pašu Ievu un sapirku ķopsīšus. Un spārnota lidoju mājās no labās apziņas vien!
Principā esmu nolēmusi, cik vien varu, lietot dabisko kosmētiku. Jo, kad sāku lasīt par kosmētikas sastāviem un pētījumiem, mati ceļas stāvus. Goda vārds! Jā, it kā jau liekas - tas viss taču ir pārbaudīts un mazos daudzumos, bet mēs kosmētiku lietojam katru dienu dažādos veidos un visa mūža garumā. Tā nu es skatos un saviem krēmu kalniem un domāju, ka tomēr vajadzēs šo visu vēl izlietot, bet pēc tam - tikai visu dabisko!
Protams, arī uz mazgāšanas līdzekļiem tas jāattiecina. Un visvairāk - uz pārtiku! Eh, bet tas ir visgrūtākais, jo pirmkārt, vienmēr trūkst laika un resursu, lai pagatavotu kaut ko patiešām veselīgu vai tiktu pie kā tāda darba dienas pusdienlaikā. Otrkārt, visi tie bio un eko riktīgi dārgi maksā.
Bet I am on my way!
Iedvesmai:  mazais izzinošais video!

1 komentārs:

  1. Jā, es arī Ievu atklāju pirms ~2 gadiem. Prieks, ka pa šo laiku bbfactory izaudzis līdz Rīgai! Reiz pat sanāca visai smieklīgi, kad mana mamma aiz nezināšanas un pārpratuma pēc izmeta manas tikko atklātās Āfrikas melnās ziepes domādama, ka tas kāds nelāgs iemiesojums :))

    AtbildētDzēst