svētdiena, 2013. gada 3. februāris

f******is

Ja vēl piektdien es būtu rakstījusi, ka izklaides dievs ir uzlicis man veto, tad vakar es beidzot aizgāju gulēt šorīt no rīta. Un nekā jau tur tāda tajos klubos nav:) Bet reizēm ir tik ļoti vajadzīgs neformālā atmosfērā ar savām beibēm padzīt vellu:)
Šoreiz ir interesanta februāra Santa. Man ļoti patika trīs stāsti, protams, par attiecībām, kurās dara tā, kā darīt nevajag - dzīvo atsevišķi kopā, strādā vienā darba vietā vai dzīvo kopā ar saviem vecākiem. Nav nekam gatavas receptes, tas jau sen zināms, bet pārliecinos vēl un vēl. Un stereotipus jau neviens neuzspiež, tos pati esmu paņēmusi sev, lai būtu uz ko tiekties un salīdzināt:).
Un tajos stāstos es uzdūros interesantai domai - katram vīrietim ir tikai viena dzīve, bet sievietei  tik, cik vīriešu viņas dzīvē. Ok, neskaitām tēvus un brāļus. Tad būtu labi, ja šī dzīve sievietei būtu tikai viena. Bet, kā zināms, tā negadās pārāk bieži. Un tad tiešām atliek vien secināt - vīrietis sievietes dzīvei piešķir jaunu dimensiju vaļasprieku, uzskatu un dzīvesstila veidolā. Jā, notiek arī otrādi, principā ir apbusēja ietekmēšana vai... iedvesmošana?
Bet es noteikti esmu droša par to, ka bez vīriešiem dzīve būtu garlaicīgāka:).

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru