piektdiena, 2012. gada 13. janvāris

ši-vā

Šonedēļu tādu dikti zinātkāru esmu izveidojusi. Otrdien biju - pirmo reizi! - uz Šivas lekciju. Viņš mums te Rīgā skaitās samijs prodvinutijs, pašam savs Šivas centrs un zinības par un ap vēdiskajām gudrībām. Vispār es biju uz pauzes, kad uzzināju - centrs atrodas tieši blakus manam darbam. Iegriezusies gan es pagaidām tur esmu tikai vienreiz, lai iegādātos garšvielas. Bet labi zināt, ka tepat jau ir visas tās gudrības, ja man gribētos, tik pāri pagalmam jāpārskrien:)
Klausījos, ko šamējais stāsta par bailēm (Zinātņu akadēmijā!) - galvenās atziņas nealfabētiskā secībā:
1.Bailes ir šī laikmeta normāla sastāvdaļa;
2.Cilvēkos dzīvo stereotips, ka baidīties-tas ir slikti, kaut patiesībā tas palīdz mums izdzīvot;
3.Ar bailēm var tikt galā, tās pieņemot un iemīlot, jo tās ir dzīves un Dieva sastāvdaļa;
4.Izbaudi bailes kā vētru, stihiju, nepretojies tām, neturi tās sevī, izrādi;
5.Tad bailes transformēsies par auglīgu cilvēka enerģijas daļu;
6.Un, protams, mīli un pieņem sevi un dzīvi un beidz stresot, ka viss nav tā, kā biji iedomājies.
Apmēram tā, ne jau tā, ka kaut kas jauns, bet atzīmēšu te, lai atcerētos labāk:)

Un šovakar ir plāns aiziet uz lekciju par teosofiju. Kaut kā izklaidēju sevi no darba brīvā laikā šajā ziemā, citādi galīgi nebūtu nekā pārāk inčīga.
Ak, jā, izlasīju astrologa Rača lapā, ka ir tāda 29,5 gadu krīze un man, protams, liekas, ka tā ir mani piemeklējusi. Lai es varu vainot to par visām savām domām un omām:)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru