piektdiena, 2011. gada 18. novembris

dimbarasa

Šodien ir no tām dienām, kad negribas neko, tikai ierušināties kaut kur, gultā vai kāda tālā pārgājienā, tādā vietā, kur nekas nav daudz jādara un jādomā. Bet tā kā ir gaidāmas neatliekamas iziešanas no mājas, tad droši vien tas pārvērtīsies tīri patīkamā LV dz.d.
Tikmēr es varu paslēpties atmiņās, vismaz tajās patīkamajās, par kurām domāju šī gada un vasaras kontekstā, kā viena lieta ved pie citām - kā jau tas dzīvē parasti notiek. Un galvenais - pašai šķita, ka tieši tā arī būs, jo Garas vasaras apmeklējums nevarēja palikt bez sekām - pārāk jau nu daudz tur cilvēku un enerģiju bija apkopots.
Lūk, Garā vasara apmeklēju Enģeļu semināru, ko vadīja jaukā Maija, pie kura esmu turpinājusi iet arī vēlāk, reti, bet tomēr. Šajā vēlākajā apmeklējumā aprunājos ar kādu vīrieti, kas ieteica man painteresēties par antroposofiju un tā kā man galvā jau bija ideja par kādām regulārākām mācībām visu to garīgi-ezotērisko tematu sakarā, tad tur esmu arī bijusi 2x. Neesmu gan droša, vai turpināšu, jo ideja it kā ir, bet izpildījums tāds mazliet haotisks un trūkst dinamikas. Jā, bet mana vārda diena aizveda mani pie bijušās kursabiedrenes, kuras darba kolēģe organizē ajūrvēdisko ēdienu kursus, kurus arī apmeklēju.
Interesanti, pa kuru diedziņu aiziešu tālāk? Kaut ko intensīvi meklēju, ka gribas domāt - atradīšu!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru