svētdiena, 2013. gada 14. aprīlis

aprīļa skāviens

Trrrrrr... nedēļa diezgan ātri pieripojusi beigām. Bijusi tā diezgan dulna, ar visādiem ups un downs - no kuriem gribas noskurināties, bet vainošu aprīļa aktīvās enerģijas, kas metušās pār šo zemīti, iezvanot pavasari.
Esmu pārspējusi pati sevi, noskatoties četras filmas - divas kino, vienu uz projektora un vienu savā gultā:) - protams, nepārspējamo Vudiju, kurš man uzlabojis garastāvokli jau tik daudz reižu, īpaši komplektā ar Daienu Kītoni.
Tas, ko es patiesi vēlos, ir mazāk vērties monitoros un ekrānos, vairāk zaļā zālē, jūrā un vēl visur kur, kur paveras apvārsnis, un esi stipri ceru, ka drīz daba un apstākļi man dāvās šo iespēju gana bieži. Un tāpat es ceru, ka mans pavisam jauki ieplanotais ārzemju izbrauciens man dāvās lielisku atslodzi jau pavisam drīz! :)

Aprīlī ir kaut kas rozā un maigs, man jau šķita, ka tā būs un - ir. Un aprīlis taču vēl nav beidzies ;)!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru