otrdiena, 2012. gada 14. augusts

katrā ciskā forma olimpiskā

Esmu dikti priecīga par mūsu 3 medaļām - nu kā, bronzas mums tak ir divas:) Patika viss šis olimpiskais ārprāts! Un sapratu, cik labi piederēt mazai omulīgai tautiņai, kur katrs (nu labi - lielākā daļa) zina kas, kam un par ko pienākās Olimpiādē (un par to priecājās kā traki), nevis kā amerikāņiem - desmitiem medaļu un simts punkti, ka līdzjutēji nemaz nevar nosaukt visus laureātus!
Vēl mani ik pa laikam pārņem kaut kādas panikas lēkmes attiecībā uz savu izskatu. Vai nu man škiet, ka esmu tik skaista, ka vīrieši no manis uz ielas nenovērš acis. Vai arī - esmu galīgi viduvēja, bet - tā tur - ir tik skaista! Es gribētu zināt, kurš manā galvā ir iepotējis šo ikdienas skaistumkonkursa rituālo vērtēšanu! KURŠ? 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru